De eerste stap is gezet: je hebt gezocht en ons gevonden. Wat nu? Om je een idee te geven waar we mee kunnen helpen, onderstaand een kort overzicht. Wij kunnen natuurlijk nog veel meer! Neem gerust contact op om te vragen wat.
Ontzorgen in de ruimste zin van het woord kan ook op afstand. Denk hierbij aan:
• mail- & agendabeheer
• redigeren & uitwerken van teksten
• verwerken van Excel bestanden in bijvoorbeeld draaitabellen
• lichte financiële administratie
• organiseren van meetings & evenementen
• voorbereiden & notuleren van vergaderingen
• digitaal archiveren
• regelen kantoorbenodigdheden
Soms heb je tijdelijk extra capaciteit nodig door ziekte of zwangerschapsverlof van je vaste management assistant. Wij kunnen snel voor je aan de slag, zonder uitgebreid inwerktraject.
Vanuit huis, een eigen kantoor of desgewenst op locatie kunnen wij de nodige ondersteuning bieden zoals jij dat gewend bent. Als jouw eigen management assistant weer terug komt, zorgen wij voor een naadloze overdracht.
Klanten zijn essentieel voor je omzet, dat is een open deur. Wij kunnen helpen om ze te krijgen en nog belangrijker, te houden. Je kan met een gerust hart het volgende aan ons overlaten:
• CRM en databasebeheer
• koude (telefonische) acquisitie
• nabellen van offertes
• after sales
Tja, fijn als het voor jou werkt in plaats van andersom. Laat ons gerust kijken naar:
• indeling van mappen in je mailprogramma
• updates naar nieuwe softwareversies
• de actualiteit van je website
• efficiënte manieren om samen te werken in bestanden
• de veiligheid van je computer